preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Osijek

Login

 

Anketa
Bavite li se sportom?





Česta pitanja
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Rezultati ankete o utjecaju suvremene tehnologije na svakodnevni život djece i odraslih

U ispitivanju je sudjelovalo 213 učenika naše škole, 75 roditelja i 31 učitelj.

Prema rezultatima ankete u slobodno vrijeme računalo koristi 68% učenika, 27% roditelja i 29% učitelja a od toga se 82% učenika, 77% roditelja i 74% učitelja samostalno i odlično služi računalom.

Što radimo na internetu?

 

UČENICI

RODITELJI

UČITELJI

1.Tražim zabavne sadržaje

1.Tražim literaturu za unapređenje posla

1. Tražim literaturu

 

2. Dopisivanje s prijateljima

2.Dopisivanje s prijateljima

2.Dopisivanje s prijateljima/kolegama

3. Stranice za druženje

(Facebook i sl.)

3. Tražim zabavne sadržaje

3. Zabava

4.Tražim sadržaje za pomoć u DZ

4. Stranice za druženje (Facebook i sl.)

4. Čitanje blogova

5.Tražim dodatnu literaturu

5.Posjećivanje foruma i chatanje

5. Stranice za druženje (Facebook i sl.)

6. Posjećivanje foruma i chatanje

6.Čitanje blogova

6. Forum i chatanje

7.Čitanje blogova

 

 

8. Posjećujem stranice za odrasle

 

 

 

ŠTO JE S NASILJEM?

20% učenika 1-3 puta u nekoliko mjeseci doživljava nasilje.

 

Na pitanje Kome bi rekao da ti se dogodi elektorničko nasilje?

55% učenika reklo bi prijateljima, 42% reklo bi roditeljima, 53% sigurno NE BI REKLO RAZREDNIKU i 50%  učenika misli da ne bi pokazale odrasloj osobi.

Sa izjavom Zabavno je nekome slati uznemirujuće poruke 20% učenika se slaže ili su neodlučni, a njih 32% se slaže s ovom tvrdnjom Ako nekoga zlostavljaš putem interneta, lakše se izvučeš jer nitko ne zna tvoj ID.

 

ŠTO BI UČINILI UČITELJI U SITUACIJAMA ELEKTRONIČKOG ZLOSTAVLJANJA?

75% učitelja bi reagiralo na različite načine:

1.Savjetovao bih da više ne posjećuje tu stranicu                                            

2.Potražio bih da vidim što piše         

3.Posavjetovao sa stručnim suradnikom                                

4. Započela bih istragu                        

5.Provjerila kako se sadržaj može maknuti                                        

6.Ne bih tome pridavala važnost        

7.Kontaktirao policiju                           

8.Ljutila se i rekla da su neodgovorni 

9.Sazvala sastanak roditelja                 

10.Uključenima ukor                              

11.Radionica na temu                 

12.Stručnu pomoć i podršku     

 

KONTROLA OD STRANE RODITELJA

 

TVRDNJE

UČENICI

RODITELJI

Imamo instalirane filtre i programe za kontrolu sadržaja

36% često i uvijek

41% često i uvijek

Razgovaramo o mogućim opasnostima

34% često i uvijek

42% nikad   ???      

85% često i uvijek

  1% nikad

Roditelji pokazuju interes za internet i što ja radim na njemu

41% često i uvijek

27% nikad    ???     

74% često i uvijek

  1% nikad

Imamo dogovorena pravila oko interneta i mobitela

36 % da, jasna

36% uopće nemamo   ???   

85% često i uvijek

           3% nikad

Vrijeme na internetu mi je ograničeno

38% da

42% uopće nemam  ???

76% često i uvijek

       7% nikada

Roditelji sa mnom razgovaraju kako razgovarati s prijateljima koje ne poznajem UŽIVO

28% često i uvijek

47% uopće ne   ???

73% često i uvijek

  7% nikada

 

ZAKLJUČCI

1.Digitalna tehnologija je dio našeg života i ispitanici smatraju da  su unatoč svim opasnostima informatička i digitalna znanja potrebna i korisna.

2. Roditelji i učenici smatraju da su mobiteli i internet komunikacija zabavni i korisni za posao, učenje i poznanstva i nisu sigurni ima li taj novi svijet više opasnosti ili koristi.

3.Zloupotreba ima i kod sms poruka i na društvenim stranicama .

24% učenika se izjašnjavaju da im se to događa povremeno 1-3 puta mjesečno. 50% učenika ne žele biti indiferentni prema nasilju i žele pomoći, 47% će vratiti istom mjerom - nasilno, 44% će vjerojatno ismijavati, 11% je neodlučnih. 50% učenika se ne bi požalilo odrasloj osobi, a pogotovo ne razredniku.

4. U odnosu na dječji razvoj 91% učitelja misli da su djeca na internetu u prilici da ogovaraju, 81% da su u opasnosti od zlostavljača, 64% da zanemaruju svoje obveze i odvajaju se od prijatelja i 82% misle da su u prilici da stvaraju ovisnost.

5. U slučajevima elektroničkog nasilja 75% učitelja bi reagiralo i nastojalo pomoći  




preskoči na navigaciju