preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Osijek

Login

 

Anketa
Bavite li se sportom?





Česta pitanja
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Geometry Dash
Autor: LEO BARUKČIĆ, 22. 3. 2021.

Geometry Dash je arkanda mobilna igra razvijena 2013.  u Švedskoj. Autor i dizajner igre je Robert Topala, a izdavač igre je RobTop games.


Geometry Dash koristi jednostavan sustav za kontroliranje pomičnog lika, koji skoči u zrak pritiskom na ekran. Korisnici ne mogu kontrolirati brzinu kojom se lik kreće. Vrijeme i ritam su ključni dijelovi igre.

 

Cilj igre je završiti etapu dolaskom na kraj tečaja. Međutim, ako igrač sruši prepreku, mora početi ispočetka. Sve razine (izuzev prve dvije u punoj inačici) otključane su od samog početka, tako da se može igrati izvan reda. Šiljci i druge opasnosti su često prisutne kako bi otežale igru većini početnika. Uz put, igrač može prikupljati do tri tajna novčića razasutih u skrivenim ili izazovnim područjima. Tajni novčići pomažu otključati druge značajke, kao što su novi likovi i postignuća. Na vrhu ekrana u zadanom načinu igre, može se vidjeti napredak u razini. To se, međutim, može po želji isključiti. Boje nekih objekata u igri, a ponekad pozadine, također mogu ovisiti o samoj boji lika. Početne razine su vrlo jasno uređene, a što je razina teža, dolaze prepreke i zbunjujući ukrasi, pozadina koja treperi, rotira, pulsira, a pojavljuju se i nevidljive prepreke i pozadinski elementi. 

https://youtu.be/I3LFTGTIWoI





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju